UEM

La empresa es un mundo, y el mundo es una empresa

Temas de actualidad económica y empresarial nacional e internacional, organización, dirección y estrategia empresarial, panorama y nuevas tendencias en los negocios, emprendimiento, capital humano.

Marta Sanz (not verified)
2 December 2016 10:06 am Reply

Casi todas las marcas con mayor valor son americanas, esto nos da una idea de su poder y de la dependencia económica de los demás países, la historia sigue sin cambiar. Las empresas y sus marcas son el mejor indicativo para valorar un país en muchos sentidos. En España algunas grandes firmas parecen perder fuelle en el contexto internacional.

Related posts
SDG: The era of the youth is here
24August
Read More

SDGs: The era of the youth is here

David Curbelo Profesor. Universidad Europea de Canarias

Blog Mission: Save the World

Educate the children and it won't be necessary to punish the men” (Pythagoras)

As on every August 12th, the...

Read More
03September
Read More

SDG 1: Poverty eradication

David Curbelo Profesor. Universidad Europea de Canarias

Blog Mission: Save the World

The group of superheroes is growing. And that means the goal is closer… Which goal? Weren’t they 17? Yes… well… let me explain. Today we will...

Read More
10September
Read More

SDG 2: ‘Zero hunger’

David Curbelo Profesor. Universidad Europea de Canarias

Blog Mission: Save the World

We have all been hungry sometime, right? Truth is, it’s not pleasant. Thankfully, in our well-developed western environment, this uncomfortable...

Read More